Skip to content

Waarom zijn wij telefonisch niet bereikbaar?

Wij zijn een klein gespecialiseerd bedrijf en voeren zelf alle plaatsingen, herstellingen en interventies uit. Hierdoor zijn we zelden op kantoor en staat onze telefoon doorgaans uit tijdens de werkdag.

Onze e-mail wordt regelmatig door ons nagekeken. Via e-mail kunnen we je sneller en efficiënter helpen – zeker wanneer we meteen over de juiste informatie beschikken.


Voor interventies of depannages:

Gelieve bij je aanvraag (indien beschikbaar) de volgende gegevens mee te sturen:

  • Een duidelijke foto van de kluisdeur, volledig zichtbaar en frontaal genomen
  • Een korte omschrijving van het probleem, zoals:
    – sleutel of code kwijt
    – sleutel binnenin vergeten, deur dichtgevallen
    – kluis werkte normaal, maar opent plots niet meer
    – slot blokkeert of mechanisme loopt stroef
    – ...
  • De locatie van de kluis (gemeente of postcode), zodat we de verplaatsingskost kunnen berekenen
  • Optioneel een telefoonnummer voor snelle opvolging
  • Gaat het om een filiaal of bedrijfslocatie? Vermeld dan ook een contactpersoon en telefoonnummer

Veelgestelde vragen

Niet gevonden wat u zoekt?

Contacteer ons
< >